Ar Tavo verslui reikia Pinterest?

2015 sausio 27

Nors „Pinterest“ socialinio tinklo vartotojai pasaulyje 70% yra amerikiečiai, Europos šalys tokios, kaip Didžioji Britanija, Ispanija, Olandija, Prancūzija, Vokietija, Italija bei Turkija patenka į dvidešimtuką daugiausiai šį tinklą vartojančių šalių (http://bit.ly/MpY2X5). Lietuvos šiame dvidešimtuke kol kas negalime rasti, o tikriausiai ne kiekvienas, paklaustas apie „Pinterest“, žinotų, kokia ir kam skirta ši platforma.

Tačiau, pasaulyje šis socialinis tinklas turi jau daugiau nei 70 milijonų vartotojų. Šioje platformoje žmonės dalinasi vizualine su įvairiais interesais susijusia informacija. Kyla klausimas, kaip ši platforma gali pasitarnauti verslui? Ar būtina versui ir būtent kokiam verslui naudinga būti šiame socialiniame tinkle, kokią naudą jis gali suteikti?

pinterest verslui

  1. Generuokite internetinį srautą

Pagrindinis „Pinterest“ tikslas – srauto generavimas į internetinius puslapius. Jei paslaugas ar ypatingai produktus galite pateikti per nuotraukas ir vaizdus, „Pinterest“ puikiai sugeneruos internauto kelionę į jūsų verslo internetinį puslapį. Beje, populiariausi ir daugiausiai fanų dėmesio šioje platformoje sulaukiantys verslai gvildena fotografijos, maisto, receptų, vedybų, interjero, drabužių, avalinės, aksesuarų, kelionių temas.

  1. Būkite labiau pastebimi

Išsigryninus ypatingus jūsų verslui tinkamus raktažodžius, turint unikalų pavadinimą, sukūrus tikslingus albumų pavadinimus, paieškos platformoje „Google“ jūsų verslas tampa daug pastebimesnis nei iki šiol.

  1. Padidinkinte savo pardavimus

Kol kiti socialinės medijos tinklai yra skirti bendravimui, „Pinterest“ kur kas stipriau prisideda prie pardavimų. Nors Lietuvoje „Pinterest“ kol kas nėra populiarus, tačiau jei jūsų verslas turi internetinę parduotuvę, jums verta prisijungti ir investuoti į ateitį. Juk tokiu atveju nėra jokio skirtumo, kuriame pasaulio krašte yra jūsų klientas, su „Pinterest“ jį galite atvesti į savo internetinę parduotuvę kur kas paprasčiau be abejo pateikdami išdirbtą ir patrauklų vizualinį turinį.

  1. Paieškos variklis

„Pinterest“ praėjusią vasarą pripažintas trečiu greičiausiai augančiu socialinės medijos tinklu pasaulyje. Vis daugiau ir daugiau vartotojų jį naudoja ne tik saviraiškai, savų interesų patenkinimui, tačiau taip pat platforma yra naudojama kaip informacijos paieškos variklis. Be to, pasirinkus tam tikrą raktažodį, „Pinterest“ automatiškai pasiūlo artimiausius, susijusius papildomus raktažodžius, kurie gali būti aktualūs vartotojui. Ištyrinėjus populiariausius ir naudojant juos savo turinyje, jūs tampate vis daugiau matomas klientų paieškoje.

pinterest turinys

Raitokime rankoves ir ruoškime patrauklią vizualinę medžiagą bei pradėkime galvoti apie „Pinterest“, ypatingai jei jums nesvarbu, kuriame pasaulio krašte jūsų klientas. Jūsų verslui verta būti „Pinterest“. Tad pirmyn!

 

Social Media Drummer

Petras Ramanauskas

Dalintis

Sužinokite naujienas pirmieji!

Gaukite patarimus, naujausius straipsnius ir informaciją apie renginius. Jau šimtai žmonių prenumeruoja, nepraleiskite naujienų ir jūs!
El. pašto adresas
Saugu ir jokių reklamų

Susisiekime