Emoji revoliucija

2015 rugsėjo 24

Ar galėjai pamanyti, kad 1999 metais japonų mobiliųjų telefonų industrijos sukurti simboliai, skirti paįvairinti susirašinėjimą, taps neatsiejama šių laikų kultūros dalis ir greičiausiai augančia skaitmenine kalba, leidžiančia paversti mūsų susirašinėjimą gyvesniu?

Šie jausmams perteikti skirti simboliai išpopuliarėjo kartu su pirmaisiais iPhone’ais ir vėliau buvo pradėti naudoti Android’ų ir kitų operacinių sistemų.

Emoji gali skaičiuoti kaip avis prieš miegą, nes šiuo metu Emoji klaviatūra turi apie 900 simbolių: pradedant veido išraiškų simboliais , augalais bei gyvūnais , baigiant maistu  ir kitais mažiau populiariais Emoji .

Nieko jau nestebina, kad Emoji neatsiejamas ne tik nuo SMS žinučių, bet ir socialinių tinklų bei komunikacijai skirtų mobiliųjų aplikacijų (WhatsApp, Viber, Snapchat). Stebina tai, kad SwyftMedia duomenimis net 74 procentai JAV gyventojų reguliariai naudoja Emoji ir vidutiniškai išsiunčia 96 simbolius per dieną. Manoma, kad virš 6 milijardų Emoji simbolių kasdien naudojami visame pasaulyje, todėl net 2014 metų žodis pagal Global Language Monitor, buvo ne žodis, o Emoji širdies simbolis  .

Socialiniuose tinkluose Emoji super galia vis auga ir net bio aprašai yra pagyvinami šiais simboliais, ypač Instagram platformoje.

O ar teko girdėti apie emoji socialines platformas? Viena iš tokių – emoj.li, buvo sukurta kaip pokštas. Tai buvo metus veikiantis socialinis tinklalapis, kuriame asmens prisijungimo vardas ir komunikacija tarp vartotojų buvo įmanoma tik Emoji simboliais: arba .

Nors prie šios platformos prisiregistravo apie 60 000 žmonių, tačiau tik keletas iš jų ją naudojo pagal paskirtį ir, nepaisant keleto investuotojų susidomėjimo, teko šį projektą nutraukti.

Emoji myli ne tik paaugliai, bet ir mados pasaulio kūrėjai. Štai Victoria Secret buvo taip įkvėpta Emoji kultūros, kad ne tik 2013 metų savo kolekcijos pristatyme modelius padabino įspūdingomis Emoji dekoracijomis, bet ir sukūrė mobiliąją VS simbolių aplikaciją. Tarp tokių simbolių galima rasti VS angelo sparnus, apatines kelnaites, korsetą ir keletą kitų, daugiausia rožinės spalvos simbolių.

emojiu queen

Nors kyla begalė diskusijų apie Emoji naudojimą, o ypač versle, mano nuomone, tikslingas ir taisyklingas Emoji naudojimas turi vien tik pliusų. Emoji naudojimas verslui, socialinių platformų įrašuose, kompaniją daro populiaresnę ir šiuolaikiškesnę, nes žinutė greičiau pasiekia jaunąją auditoriją ir Emoji dėka prekės ženklas gali pasirodyti draugiškesnis.

Kalbant apie konkrečią reklamos kampaniją socialinėse platformose, svarbu paminėti, kad Emoji galima pavartoti labai netradiciskai, norint atkreipti į save dėmesį. Norvegų oro linijos sukūrė net URL kodą su Emoji, žmonėms norintiems keliauti iš Kopenhagos į Las Vegasą. Šis kodas buvo paskelbtas Instagram’oje ir buvo peržiūrėtas net 500 000 kartų.

emoji link

Domino’s Pizza Amerikoje sugalvojo naują būdą picoms užsisakyti – patweet’inti picos Emoji simbolį užsakymui pateikti.

tweet pizza dominos

Emoji galia tapo tokia didelė, jog Apple fanai paskelbė liepos 17 dieną pasauline Emoji diena. Ši diena pasirinkta neatsitiktinai – būtent liepos 17 dienos ikona buvo parinkta iOS kalendoriaus vizualizacijai.

Nors vis dar yra žmonių, abejojančių Emoji sėkme ir galia verslui, džiaugiuosi jog vis daugiau mūsų naudojasi šia kalba. Žinutė, pasiųsta su vizualu, yra įsimintinesnė, todėl kompanijos ir jų prekiniai ženklai turi atrasti būdus, kad Emoji galėtų pasitarnauti socialinių platformų marketingui.

Taigi, būkime 🙂 ir  emoji.

Social Media Drummer,
Viltė Kunevičiūtė

Dalintis

Sužinokite naujienas pirmieji!

Gaukite patarimus, naujausius straipsnius ir informaciją apie renginius. Jau šimtai žmonių prenumeruoja, nepraleiskite naujienų ir jūs!
El. pašto adresas
Saugu ir jokių reklamų

Susisiekime